چرا بلوار فردوس پایگاه قاچاقچیان شده است؟

نقل یک کامنت از وبلاگها و شبکه های اجتماعی:

علت اینکه بخشی از بلوار فردوس به چاله میدان دوم معروف شده و گتو و پایگاه و محل زندگی قاچاقچیان شده این موارد است:

۱- پول زیادی به جیب عده کمی از اعضای بلند پایه تا دون پایه پلیس و نهادهای مسلح و قوه قضائیه واریز میشود.
۲- قاچاقچیان زندگی و فعالیت امن خواهند داشت.
۳- اگر چیزی لو برود یا بازرسی صورت گیرد همیشه در نهادهای انتظامی و امنیتی و قضایی افراد معدود بخصوصی که عضو باند قاچاق هستند مسئولیت جاسوسی و عملیات را دارند که امنیت قاچاقچیان تامین میشود در حالیکه اگر قاچاقچی ها در تهران پخش باشند بالاخره امکان لو رفتن قاچاقچیان و لو رفتن پلیس و نوکران امنیتی بیشتر میشود.

فرضا اگر قرار بر شنود باشد افرادی از پلیس شنود خواهند کرد که عضو باند هروئین هستند اما اگر قاچاقچیان پخش باشند سخت است که همه آنها توسط پلیس عضو باند قاچاق شنود شوند و با گیر افتادن یک قاچاقچی بقیه هم گیر می افتند.

۳ نظر:

  1. نهادهای انتظامی و امنیتی که سردمدار قاچاق مواد مخدر و کالا هستند برای اعضای باند قاچاق شناسنامه و کارت ملی های متعدد صادر کرده اند که نقل و انتقال بانکی پول قاچاق با نامهای دیگر انجام میشود. فرضا حسین ابوالقاسمی متهم میشود قاچاق کرده مامور قانون بررسی می کند میبیند پول چندانی در بانک مبادله نشده ولی در حقیقت مثلا حسین ابوالقاسمی با نام و نام خانوادگی دیگری شناسنامه و کارت ملی و حساب بانکی دارد و مثلا ماهی چند میلیارد تومان داد و ستد شده!

    پاسخحذف
  2. محمد ابوالقاسمی کنی مدعی شده کسانیکه مخالف فروش مواد مخدر هستند به خواهر وی که همسر ابوالفضل محمدی است چندین بار تجاوز کرده اند. همچنین مدعی تجاوز به دختر عمویشان نیز هستند!

    پاسخحذف
  3. از ساعت ۱۲ شب تاسوعا ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ابولقاسمی های کنی و دوستشان که داوودی نامی بود به همراه عده ای از اوباش در کوچه نوزدهم خیابان ابراهیمی بلوار فردوس شروع به عربده کشی و فحاشی علیه زنان و دختران و مردان محله کردند.آنان ابتدا در مراسم امام حسین شرکت و بعد از آن به عربده کشی و فحاشی مشغول میشوند.

    پاسخحذف