دریوزگی و مزدوری پلیس تهران:گزارش کامل درباره پایگاه قاچاقچیان بلوار فردوس

اطلاع رسانی درباره چاله میدون دوم تهران و فساد بزرگ در پلیس و قوه قضائیه
حتما این مطلب را حوصله کنید و با دقت بخوانید.

خیابان ابراهیمی جنوبی واقع در تهران بلوار فردوس به چاله میدون دوم تهران و گتوی لاتها و اراذل و اوباش معروف شده است.

خواهشمندیم جهت تنویر افکارعمومی و مبارزه با فساد در پلیس و قوه قضائیه این مطلب را با ایمیل و کامنت در سایتها به اطلاع دوستان و اقوام و مردم دیگر برسانید


 گروهی از اعضای بلند پایه پلیس و سپاه و قوه قضائیه بطور غیرقانونی در این منطقه از حدود دهه ۶۰-۷۰ شمسی اعضای دونپایه و بلند پایه باندهای قاچاق مواد مخدر و کالا را ساکن کرده و همچنین پلیس بصورت غیر قانونی خدمتگزاری می کند.

۱- پلیس از شمار زیادی از خلافکاران و دست اندرکاران عرصه خودرو و سایر موارد (هزاران خانوار)حقوق دریافت می کند و بسود آنان خدمتکاری می کند. مثلا یک خانواده ماهی ۱۰۰هزار تومان میدهد دیگری ماهی ۵۰۰هزار و شخص دیگر ماهی ۱۰میلیون تومان پول غیر قانونی به پلیس میدهد و پلیس یاور آنان در اعمال غیرقانونی میشود.
چند نمونه
مثلا یکعده افغانی ساکن این منطقه شده ولی مجوز ندارند پلیس با اخذ پول حتی مدارک اصیل ایرانی باجعل هویت تهیه کرده که حتی خطر نفوذ داعش و طالبان در تهران را دارد.

نمونه دیگر اگر خلافی صورت گیرد پلیس چشمپوشی می کند.

نمونه سوم با همکاری پلیس و قوه قضائیه و سازمان زندانها زندانیانی که پول خرج می کنند در زندان به انفرادی فرستاده میشوند وهمسلولی ها خیال می کنند زندانی مذکور به سه ماه انفرادی فرستاده شده در حالیکه در منطقه مذکور و سایر مناطق آزاد می گردد و هر چند وقت یکبار به زندان رفته و دوباره درگیری ساختگی با زندانبان رخ داده و به بیرون زندان منتقل میشود. شاکیان زندانی خبر ندارند وی پول پرداخته و غیرقانونی آزاد است. در این منطقه چندین زندانی غیر قانونی آزادانه زندگی می کنند.

باند خلافکار پلیس در این منطقه ازاین طریق ماهانه صدها هزار دلار تومان درامد دارد.

۲- اجاره لوازم جاسوسی و استراق سمع و دوربین های مخفی توسط پلیس و نهادهای امنیتی به هرکس توانایی پرداخت دارد.در منطقه در چند خانه شنود و دوربین گذاشته به عنوان نمونه کار نشان میدهند.

واسطه این موارد برادران ابوالقاسمی کنی هستند که ساکن تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک۳ هستند و شوهر خواهرشان ابوالفضل محمدی که قیافه و ظاهرش شبیه صدام حسین است لذا به صدام دوم معروف است در همان آدرس ولی پلاک ۵ ساکن است. این برادران به رئیس شهرنو و برادران ابولی ننه کوسو معروفند. دامادشان یعنی همان ابوالفضل محمدی به قمر بنی ابول معروف است.

بنا به ادعای ابوالقاسمی ها پدرشان نوچه طیب و شعبان بی مخ بوده به علت قتل در زندان بوده و در زمان انقلاب اسلامی از زندان ‌خلاص میشود.

همچنین امیر الله قلی ساکن منطقه در منطقه فعال و به کار خلاف با همکاری پلیس مشغول است.

۳- همکاری باند خلافکار پلیس در قاچاق مواد مخدر. برادران ابوالقاسمی کنی با همکاری پلیس از دهه ۱۳۶۰ اقدام به جاسازی مواد مخدر در انواع ماشین سبک و سنگین می کنند. آنان و چند نفر از اقوام و دوستانشان به دلیل آشنایی به صافکاری و رنگ رزی و جوشکاری و مکانیکی ماهرانه در بخشی از ماشینها مواد مخدر جاسازی و در مقصد ماشین را اوراق و دوباره سوار می کنند. حتی بلدند در اجزای مکانیکی ماشینها جاسازی کنند. آنها در لودر و بیل مکانیکی جاسازی و با تریلی به نقاط مختلف ارسال کرده و می کنند.

۴- چون صرفه اقتصادی موارد مذکور برای خلافکاران موجود در پلیس و قوه قضائیه مبالغ کلان است یعنی معدودی افسر و امیر پلیس و سپاه و چند قاضی و زندان بان باید مثلا مجموعا ماهی چند میلیارد تومان گیر بیاورند در مناطقی کلونی و گتو تشکیل میدهند و همه خلافکاران به آن مناطق کوچ می کنند. چون مثلا ساکنان یک خیابان ۲۰۰۰ خانواده هستند و ۱۰۰۰ خانوار ماهی ۵۰۰هزار به پلیس بدهد ماهانه ۵۰۰ میلیون سوای شراکت درسود خلافکاری گیر چند افسر و امیر و درجه دار و قاضی و مدیر زندان می آید. یا حتی با رقم کمتر فرضا ۱۰۰۰ خانوار ماهی۵۰هزار تومان پول به پلیس بدهند میشود ۵۰ میلیون تومان در ماه که رقم قابل توجهی خواهد بود. توجه کنید که پلیس نمیرود دم خانه همه ۱۰۰۰ واحد پول جمع کند بلکه این ۱۰۰۰ واحد به یک یا چند سر دسته صنف خود پول ماهانه را میدهند و آنها به روش خاص و امن به پلیس میدهند. این رویه از دهه ۱۳۶۰ در بلوار فردوس معمول بوده است.
توجه کنید موضوع فقط خلافکاری نیست آیا مثلا باند پلیسی که ماهی مثلا از یک نمایشگاهدار اتومبیل مثلا برفرض ۳میلیون تومان پول می گیرد خدمتکاری و نوکری نمیکند و مرتکب تبعیض در اجرای عدالت و اعمال قانون نمیشود؟ جعل در پرونده ها نمی کند. صحنه سازی نمی کند؟
۵- باند انتظامی امنیتی خلافکار عده ای را در منطقه ابراهیمی ساکن کرده که مشغول نشر اکاذیب درباره برخی ساکنان منطقه هستند و صورتجلسه ها و شهادت کذب میدهند. عده ای چند نام فامیلی و چند شناسنامه دارند برخی از اینها افغانی هستند. عده ای مدارکی با یک نام و نام خانوادگی مشترک دارند و فقط عکسهایشان فرق می کند!

خواهشمندیم جهت تنویر افکارعمومی و مبارزه با فساد در پلیس و قوه قضائیه این مطلب را با ایمیل و کامنت در سایتها به اطلاع دوستان و اقوام و مردم دیگر برسانید

لازم به ذکر است از دهه ۱۳۸۰ از طریق اینترنت مراجع مربوطه و رسانه های جمهوری اسلامی و از سال ۱۳۹۵ احزاب و رسانه های خارجی و مخالفان در خارج کشور را مطلع کرده ایم.

۱۳ نظر:

  1. محمد ابوالقاسمی کنیو امیر الله قلی با حضور در آدرس زیر مدعی شده اند کسانیکه در اینطرنت خبرداده اند که قاچاقچیان در فردوس فعالند به مقدسات توهین کرده اند! و ادعا کرده اند سیا و پلیس بین الملل به آنها امکانات جاسوسی داده و پلیس ایران کاره های نیست و در کامپیوتر ها دیده اند که به ائمه فحش داده اند و حالا دنبایل صاحب کامپیوتر میگردند!!
    جفنگ گویی لاتها و لومپن ها وقتی پلیس و قاچاقچی هم نوکر و هم ارباب یکدیگر میشوند!!!
    آدرس: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک 23 ساختمان گرانیت خاکستری
    پاسخ

    پاسخحذف
  2. پلیس آمده در کوچه نوزدهم واقع در ابراهیمی جنوبی بلوار فردوس به برخی ساکنان پلاکهای ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ و ۲۳ و عمله های سازنده پلاک ۲۱ سفارش کرده هر سوال کردند بگویید این حرفها را دایی اش گفته نام چند دختر را هم آورده اند گفتند بگویید صدای اینها را میشنویم که ضد انقلاب و ضد دین هستند و ...! عملیات ژانگولر پلیس های ولدالزنا و مسئول منطقه بلوار فردوس تهران. آیا شما سر از تردستی پلیس می آوری!

    پاسخحذف
  3. وانتی باصدای معروف که در تمام محله ها صدای ضبط شده اش را مردم شنیده اند. که میگوید لوازم دست دوم و ضایعات خریدار است و صدای ضبط شده است و گاه میوه فروشها نیز از صدای ضبط شده استفاده میکنند آمده در کوچه و با بلندگو دادم می زند انگور دارم مثل شیاف!

    پاسخحذف
  4. یکی از ساکنین پلاک ۲۵ گزارش داده اند مدت چندین ماه است از پلاک ۲۳ دایم صدای فحاشی و عربده فحاشی به نامهایی ناشناس برای راوی است وپمیگوید گویا تمام ساکنین این مجتمع ۵طبقه دستچین و اراذل و اوباش هستند. همچنین کسی دیگر به ما اطلاع داده ابولیها و الله قلی ها در خانه وحید حاج علی عربده کشی میکنند گویا وحید حاج علی دو کارت شناسایی با اسامی متضاد دارد.

    پاسخحذف
  5. سلام.
    آیا فایل صوتی خنده دار درباره اوباش منطقه را شما صاحب این وبلاگ منتشر کرده اید؟
    خیلی خنده دار است و گویا یک خارجی صحبت کرده و ریده به هیکل قاچاقچیها و پلیسها.
    آفرین. خوب بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. نه دوست گرامی این فایلها به دست ما هم رسیده.
      ما اینها را منتشر نکردیم.
      توجه کنید مدت بسیار زیادی است که مثلا کوچه 19 ابراهیمی جنوبی توسط پلیس و باند قاچاقچی ده ها خانواده وابته به قاچاقچی ها ساکن شده اند.
      پلیس میآید در محله محمد ابولی و وحید حاجعلی با پلیس دست میدهند و عربده میکشند و به چندین نفر که برخی را میشناسیم و برخی را نمیشناسیم فحش های چارواداری میدهند.
      همچنین معدود ساکنینی که به باند قاچاق وابسته نیستند در مجتمع آنها افراد خطرناک ساکن شده اند و مردم می بینند اوباش حاکمند و پلیس درب تک تک مجتمع ها را زده گفته با ابوالقاسمی کنی و کشتیرانی همکاری نکنید بد می بینید و ...


      شاید یکی از ده ها خانواده که از شرارتهای این اوباش در محله که سالهاست ادامه دارد با نگاهی طنز جوابشان را داده است!

      حذف
  6. گزارش رسیده امشب تا ساعت صبح زود محمد ابوالقاسمی و امیر الله قلی و حسین پور همت به همراه پلیس در پلاک ۱۵ و ۱۷ حاضر بودند و صدای آنها بگوش میرسید میگفتند پلیس فتا حامی ماست و ما در پرونده مان ثبت است در زندان بودیم و اگر اطلاع بدی ما صدایمان در محله یا در مجتمعی شنیده شده پلیس به واسطه حضور (صوری) ما در زندان نادیده میگیرد. اعلام کردند پلیس حامی ماست و ما بزودی شاکی میشویم علاوه بر این تمام شب به فحاشی و الفظ رکیک پرداختند. شبهای دیگر در پلاکهای ۲۳ و ۲۵ چنین کرده بود.

    پاسخحذف
  7. گزارش رسیده امشب تا ساعت صبح زود محمد ابوالقاسمی و امیر الله قلی و حسین پور همت به همراه پلیس در پلاک ۱۵ و ۱۷ حاضر بودند و صدای آنها بگوش میرسید میگفتند پلیس فتا حامی ماست و ما در پرونده مان ثبت است در زندان بودیم و اگر اطلاع بدی ما صدایمان در محله یا در مجتمعی شنیده شده پلیس به واسطه حضور (صوری) ما در زندان نادیده میگیرد. اعلام کردند پلیس حامی ماست و ما بزودی شاکی میشویم علاوه بر این تمام شب به فحاشی و الفظ رکیک پرداختند. شبهای دیگر در پلاکهای ۲۳ و ۲۵ چنین کرده بود.
    امشب در پایان حسین ابوالقاسمی در حدود ساعت ۶ صبح به عربده کشی پرداخته و تهدیداتی کرده است و خواسنار تفیض اختیار پلیس به وی (قاچاقچیان) شده است.

    پاسخحذف
  8. خبر فوری. خبر فوری:
    پلیس فتا و کلانتری خیابان منوچهری بلوار فردوس تاکنون چندین شخص غیر مرتبط را در روزهای مختلف جداگانه احضار کرده و سوال و تهدید کرده که اخبار پیامهای سایت گمنامیان و اخبار سایت ferdos-tehran.blogspot.com باید حذف و افراد مذکور را تهدید به زندان و شکنجه کرده است.همچنین از برخی با زور امضا گرفته است.

    پاسخحذف
  9. نهادهای انتظامی و امنیتی که سردمدار قاچاق مواد مخدر و کالا هستند برای اعضای باند قاچاق شناسنامه و کارت ملی های متعدد صادر کرده اند که اصل است و در شبکه رایانه ثبتذاحوال و نیروی انتظامی ثبت هستند تا نقل و انتقال بانکی پول قاچاق با نامهای دیگر انجام شود. فرضا حسین ابوالقاسمی متهم میشود قاچاق کرده مامور قانون بررسی می کند میبیند پول چندانی در بانک مبادله نشده ولی در حقیقت مثلا حسین ابوالقاسمی با نام و نام خانوادگی دیگری شناسنامه و کارت ملی و حساب بانکی دارد و مثلا ماهی چند میلیارد تومان داد و ستد شده!

    پاسخحذف
  10. از لات و لوتهای محله که دوست محمد ابوالقاسمی کنی هستند حرف کشیدیم و مشخص شده سه نفر با نام های حمید کارگر و امیر وارسته حیدری و صادق اسدی و فرهاد مختاری خود را فرمانده امنیتی اطلاعاتی معرفی کرده اند و راهنمایی به وی کرده اند و قوت قلب به او داده اند و حمایت خود را از وی اعلام کرده اند. فرهاد مختاری گویا علاوه بر فعالیت امنیتی از مدیران صدا و سیما است.

    پاسخحذف
  11. حداقل مدت چندسال شماره تلفن 09123015336 تلفن موبایل امیر الله قلی که نام دیگرش (حمید الاقلی) بوده است. وی مدعی شده مدتی است این تلفن را به برادرش فروخته.

    پاسخحذف
  12. مادر و پدر امیر الله قلی با عصبانیت در اداره پلیس گفته اند:
    " ما در خانه افرادی که به ما تهمت قاچاق زده اند از قدیم وسایل جاسوسی نصب کرده ایم و حتی وقتی با کامپیوتر اطلاع میدن که چه کسی قاچاقچی است پیامشان را ضبط کرده ایم و وهاب هم شاهد است و در فیلم در سایتهای ضد انقلاب به مقام رهبری توهین کرده اند."

    پاسخحذف