عربده کشی پلیس و قاچاقچیان در خیابان ابراهیمی بلوار فردوس

از وقتی اطلاع رسانی کرده ایم چند سرباز صفر و درجه دارپلیس با لباس شخصی به پلاک های 15 و 17 و 19 و 23 می آید گاه در برخی واحدهای روبه حیاط که قاچاقچی ها ساکن هستند گاه با فریاد و فحاشی نویسندگان این سایت را تهدید میکنند (نویسندگان سایت را نام نمیبرند {چون برایشان ناشناس هستند} بلکه بطوریکه فقط چند واحد آپارتمان بشنوند فرباد میزنند هرکس در اینترنت علیه مردم محل و پلیس مطلب نوشته فلان است و فلان) و گاهی دیگر می آیند و فریاد میزنند و چند زن و مرد  بیگناه را نام برده به آنان فحش میدهند و از مردم که صدایشان را میشنوند با فریاد می خواهند این افراد را که نام میبرند به پلیس معرفی کنند.  اشخصاصی به نام وحید حاج علی و محمد ابوالقاسمی کنی با پلیسهای مذکور خوش و بش و سلام و احوال پرسی دارند.

نکته مهم:
باتوجه به اینکه از چند سال پیش در اینترنت خبررسانی کرده و اطلاعات درست بوده پلیس و قاچاقچیان به اینگونه فعالیتها می پردازند چون اطلاعات درست بوده و پلیس و قاچاقچیان دنبال نفوذی در محله میگردند وگرنه این کارها را انجام نمیدادند.

همچنین امیر الله قلی و محمد ابوالقاسمی کنی و حمید ابوالقاسمی کنی و حسین ابوالقاسمی کنی میهمان چند واحد در مجتمع های 15 و 17 و 19 و 23 میشوند وبه عربده کشی و فحاشی به مردم مشغول میشوند چند سالی است کار هر شب یا هر روزشان است.

۵ نظر:

  1. از دوستان محمد ابوالقاسمی کنی حرف کشیدیم که بارها افرادی با نامهای حمید کارگر و امیر وارسته حیدری و صادق اسدی و فرهاد مختاری در محله حاضر و با محمد ابوالقاسمی کنی دیدار و راهنمایی هایی به وی کرده و قوت قلب داده اند. سه نفر اول از فرمانده هان امنیتی وزارت اطلاعات خود را معرفی کرده اند و نفر سوم خود را فعال امنیتی و مدیر بخشی از صدا و سیما معرفی کرده اند.

    پاسخحذف
  2. به گفته کارکنان برج افق اکباتان واقع در ابراهیمی جنوبی مدتی است با همکاری پلیس عده ای اوباش (محمد ابوالقاسمی و عده ای دیگر) در واحدهای خالی ساکن و به عربده کشی و فحاشی مشغولند.
    به علت اینکه اطلاع رسانی ما باند قاچاقذرا به خطر انداخته آنها ماموریتی جدید با حقوق داده اند و محمد ابوالقاسمی و برادرانش فعالیت مکانیکی جاسازی را از زمان اطلاع رسانی های سالها قبل رها کرده اند و با حقوق مکفی باند قاچاق به فعالیتهای ایذایی علیه برخی اهالی محله می پردازند و جاسازی ها توسط دوستان آنها انجام میشود.

    پاسخحذف
  3. سلام. خوبکاری کردین اطلاع رسانی میکنید.
    این برادران ابوالقاسمی مادرشان فاحشه و پدرشان کس کش بوده. همین الان همسرانشان جنده محله هستند. کلا قشر لات و لوت در فساد و فحشا بزرگ میشوند و به امور خلاف میپردازند وزنانشان جنده هستند.
    نمونه اش همسر حسین ابوالقاسمی که یکی از اسامی اش سهیلا است خانوم رئیسه و فاحشه بزرگ محله بوده است. زیر سایه سپاه و نیرو انتظامی که اکثر امرا و افسرانشان ولدالزناهای شهر نو هستند عربده کشی و لات بازی ترویج میشود. به زبان خود لاتها که برازنده آنهاست کس ننه همه لاتها و کس ننه پلیسی که نوکر لاتها است. نصف پلیس های ایران لقمه حروم تو دهن بچشون میگذارند چون مثل سگ برای خلافکاران دم تکون میدن خورده استخوان بگیرند.

    پاسخحذف
  4. به گزارش یکی از اهالی محله، از چند سال پیش برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی و بقیه خلافکاران محله گفته اند محله تحت شنود سیا(?!) و پلیس بین الملل و نهادهای جاسوسی داخلی است و در نقاطی شنود نصب است . در نتیجه ابوالقاسمی ها و دوستانش از سالها قبل در نزدیکی شنوددها اقدام به مکالمات ساختگیذو مثل نمایش رادیویی میکنند نا کسانیکه شنود میکنند را گول بزنند توهم ایجاد و رد گم کنند که بی گناهانی را ارباب و همکار خود معرفی کنند.
    عمده فعالیت آنها در کوچه نوزدهم خیابان ابراهیمی جنوبی است!

    پاسخحذف
  5. الله قلی ها و ابوالقاسمیها و کشتیرانی ها به نگهبان و حراست افق اکباتان پول داده اند و وی صبحها و شبها به عده ای از مردم با عربده کشی فحاشی میکنند.
    محل نگهبانی افق اکباتان: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی انتهای کوچه نوزدهم روبروی پلاک ۲۳ (مجتمع مسکونی کارمندان کشتیرانی)

    https://ferdos-tehran.blogspot.com

    پاسخحذف