کارمندان دریایی و راه آهن واسطه انتقال پول



نقل کامنتی در وبلاگها و شبکه اجتماعی

در منطقه بلوار فردوس برخی از کارمندان پایانه ها و خطوط دریایی و راه آهن نیز در انتقال مواد و پول همکار باند قاچاق هستند. بیشتر از ارز استفاده کرده اند. واسطه ابوالقاسمی ها پلیس راهنمایی و رانندگی نیز هست.

فرضا کارمندی دونپایه در کشتیرانی راننده است پول قاچاق را به ملوان یا کسی که جاسازی می کند در قالب دلار هنگام رسانیدن شخص با ماشین به وی انتقال میدهند.
آدرس قاچاقچی ها: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک 23. ( قبل از مشارکت به ساختمان کارمندان بنادر و کشتیرانی معروف بود.)

۳ نظر:

  1. شما نوشتین کارمندان ترانزیت در قاچاق مخدر و کالا دست دارند. همان پلاک ۲۳ در کوچه ۱۹ ابراهیمی جنوبی کارکنان بنادر و کشتیرانی ساکن هستند. وحید حاج علی توزیع کننده مواد است و معتاد است.
    خانواده های آذرباد و پورهمت و رشیدی نیز ساکن بودند که به عده ای گفته بودند درکنار کارمندی کشتیرانی برای وزارت اطلاعات فعالیتهایی انجام داده اند. گویا صابر پورهمت راننده در کشتیرانی بوده. متاسفانه همگی مبتلا به فساد اخلاقی هستند.
    اگر صلاح دانستید این اطلاعات را منتشر فرمایید.
    کد ۷۵۴

    پاسخحذف
  2. نهادهای انتظامی و امنیتی که سردمدار قاچاق مواد مخدر و کالا هستند برای اعضای باند قاچاق شناسنامه و کارت ملی های متعدد صادر کرده اند که اصل است و در شبکه رایانه ثبتذاحوال و نیروی انتظامی ثبت هستند تا نقل و انتقال بانکی پول قاچاق با نامهای دیگر انجام شود. فرضا حسین ابوالقاسمی متهم میشود قاچاق کرده مامور قانون بررسی می کند میبیند پول چندانی در بانک تحت نام حسین ابوالقاسمی مبادله نشده ولی در حقیقت مثلا حسین ابوالقاسمی با نام و نام خانوادگی دیگری شناسنامه و کارت ملی و حساب بانکی دارد و مثلا ماهی چند میلیارد تومان داد و ستد شده!

    پاسخحذف
  3. سنده تو کس ننه این کارمندان دریایی و زمینی که گفتی. معلومه وقتی ۸میلیون معتاد داریم یعنی هم پلیس مادر جنده است هم کارمندان حمل و نقل مادر جنده هستند هم اطلاعاتی ها مادرجنده هستند و هم پاسدارها مادر جنده هساند هم آخوندها!

    من در جستجو درباره قاچاق مواد مخدر سایت شما را پیدا کردم. خیلی خوب کاری میکنید اطلاعات درباره قاچاق را منتشر میکنید. بر پدر و مادر اهالی خلاف سنگین محله شما تف و لعنت.

    پاسخحذف