استفاده گسترده از جعل هویت توسط باند بلوار فردوس

اطلاع داده شد امیر الله قلی هنگام دستگیری توسط پلیس گاه خود را امیر الله قلی معرفی می کند تا با یک مداح اشتباه گرفته شود سپس با ترفندهای پلیس آزاد میشود. گاه تبلیغ می کنند هدف بدنام کردن مداح بوده و تشابه اسمی است. گاه امیر الله قلی که در شناسنامه اش حمید نام دارد اصلا با مدارک جعلی خود را جای کسی دیگر معرفی می کند.
همینطور برادران ابوالقاسمی ساکن بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک 5 و پلاک 3 از این کلک استفاده میکنند.
برخی از پلیسهای مرتبط با باند قاچاق از این خدعه آگاهی دارند.
همچنین پلیس و خلافکاران از رمز( دایی اش گفته) برای اشاره به یکی ازافسران یا امرای پلیس تهران استفاده میکنند.
گفته میشود عده ای دیگر ازاهالی نیز از مدارک جعلی استفاده میکنند. به عده ای افغانی نیز مدارک ایرانی داده شده.

توجه: مدارک اصل است و در کامپیوتر اداره ثبت احوال صحیح تشخیص داده میشود ولی منظور از مدرک جعلی جعل هویت است یعنی هر شخص با عکس خودش چند نام خانوادگی جداگانه و چند کد ملی جداگنه دارد.

۲ نظر:

  1. نهادهای انتظامی و امنیتی که سردمدار قاچاق مواد مخدر و کالا هستند برای اعضای باند قاچاق شناسنامه و کارت ملی های متعدد صادر کرده اند که اصل است و در شبکه رایانه ثبتذاحوال و نیروی انتظامی ثبت هستند تا نقل و انتقال بانکی پول قاچاق با نامهای دیگر انجام شود. فرضا حسین ابوالقاسمی متهم میشود قاچاق کرده مامور قانون بررسی می کند میبیند پول چندانی در بانک تحت نام حسین ابوالقاسمی مبادله نشده ولی در حقیقت مثلا حسین ابوالقاسمی با نام و نام خانوادگی دیگری شناسنامه و کارت ملی و حساب بانکی دارد و مثلا ماهی چند میلیارد تومان داد و ستد شده!

    پاسخحذف
  2. به گزارش یکی از اهالی محله، از چند سال پیش برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی و بقیه خلافکاران محله گفته اند محله تحت شنود سیا(?!) و پلیس بین الملل و نهادهای جاسوسی داخلی است و در نقاطی شنود نصب است . در نتیجه ابوالقاسمی ها و دوستانش از سالها قبل در نزدیکی شنودها اقدام به مکالمات ساختگی و مثل نمایش رادیویی میکنند نا کسانیکه شنود میکنند را گول بزنند توهم ایجاد و رد گم کنند که بی گناهانی را ارباب و همکار خود معرفی کنند.
    عمده فعالیت آنها در کوچه نوزدهم خیابان ابراهیمی جنوبی است!

    پاسخحذف