اجاره لوازم جاسوسی توسط پلیس و اطلاعات

اطلاعات و پلیس از طریق برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی وسایل جاسوسی صوتی و تصویری به افراد مختلف اجاره میدهد.

توسط پلیس و اطلاعات نصب میشود
 در بلوار فردوس چند خانه است که (ساکنان بی خبرند) و پلیس و اطلاعات وسایل جاسوسی نصب کرده اند و نمونه کار نشان میدهند! (مدیران شرکتها از جمله چند شرکت کامپویتری و خودرو و مغازه داران را می آورند می گویند اگر برای رقیب یا هرچیزی خواستید مثل این خانه ها برایتان وسایل جاسوسی نصب می کنیم.)

آدرس برادران ابوالقاسمی:

تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک 3 و پلاک 5

آدرس همکاران ابوالقاسمی ها:

تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک 23



اطلاعاتی بیشتر که توسط یکی از اهالی به دست رسیده:

سلام
اگر یادتان باشد من گفتم تمامی کسانیکه برای نمونه کار جاسوسی در خانه شان لوازم جاسوسی صوتی و تصویری گذاشته شده بیگناهند و خبر ندارند که در خانه شان لوازم جاسوسی است. گویا درباره قاچاقچی ها اطلاعاتی گفته بودند در نتیجه پلیس و اطلاعات در خانه شان لوازم جاسوسی کار گذاشته.
همچنین در کوچه ۱۹ ابراهیمی جنوبی بلوار فردوس میشه گفت نوعی خانه امن-تیمی در مجتمع های پلاکهای ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ و ۲۳ است و عده ای را در آنجا گروگان گرفته و شکنجه داده اند. محمد ابوالقاسمی کنی و امیر الله قلی به این مجتمع ها رفت و آمد دارند. همچنین در پلاکهای 15 و 17 و 19 و 23 به طور متوسط هر مجتمع حدود 6 واحد افراد مزدور قاچاقچیان ساکن شده اند که به فعالیت های لومپنی از قبیل عربده کشی و وفحاشی و پرکردن استشهادیه ها به نفع قاچاقچی و پلیسان خطاکار مشغولند.

پلاک 21 درحال ساخت قرارداد مشارکت است. فبلا در آنجا نیز فعالیتهایی بوده است. هنوز گاهی ابولی به آنجا که در حال ساخت است میرود

افراد متقاضی شنود و دوربین به آدرس تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاکهای 3 و پ5 و پ19 و پ23 دعوت شده اند  و از طریق لپتاپ و تجهیزات دیگر به مشتری هایشان خانه هایی از همین کوچه را نشان میدهند میگویند نمونه کار است.

عکس امیر الله قلی
.

۶ نظر:

  1. سلام. پلاک ۲۳ را اصلاح کنید ما گفتیم پلاک ۲۱ در حال مشارکت است اشتباه نوشتین پلاک ۲۳. پلاک ۲۳ ساختمان جند کارمند بنادر و کشتیرانی بوده که در سال ۱۳۸۶ اقدام به مشارکت کرده اند.

    پاسخحذف
  2. نهادهای انتظامی و امنیتی که سردمدار قاچاق مواد مخدر و کالا هستند برای اعضای باند قاچاق شناسنامه و کارت ملی های متعدد صادر کرده اند که اصل است و در شبکه رایانه ثبتذاحوال و نیروی انتظامی ثبت هستند تا نقل و انتقال بانکی پول قاچاق با نامهای دیگر انجام شود. فرضا حسین ابوالقاسمی متهم میشود قاچاق کرده مامور قانون بررسی می کند میبیند پول چندانی در بانک تحت نام حسین ابوالقاسمی مبادله نشده ولی در حقیقت مثلا حسین ابوالقاسمی با نام و نام خانوادگی دیگری شناسنامه و کارت ملی و حساب بانکی دارد و مثلا ماهی چند میلیارد تومان داد و ستد شده!

    پاسخحذف
  3. از لات و لوتهای محله که دوست محمد ابوالقاسمی کنی هستند حرف کشیدیم و مشخص شده سه نفر با نام های حمید کارگر و امیر وارسته حیدری و صادق اسدی و فرهاد مختاری خود را فرمانده امنیتی اطلاعاتی معرفی کرده اند و راهنمایی به وی کرده اند و قوت قلب به او داده اند و حمایت خود را از وی اعلام کرده اند. فرهاد مختاری گویا علاوه بر فعالیت امنیتی از مدیران صدا و سیما است.

    پاسخحذف
  4. مادر و پدر امیر الله قلی با عصبانیت در اداره پلیس گفته اند:
    " ما در خانه افرادی که به ما تهمت قاچاق زده اند از قدیم وسایل جاسوسی نصب کرده ایم و حتی وقتی با کامپیوتر اطلاع میدن که چه کسی قاچاقچی است پیامشان را ضبط کرده ایم و وهاب هم شاهد است و در فیلم در سایتهای ضد انقلاب به مقام رهبری توهین کرده اند."

    پاسخحذف
  5. این عکس امیر الله قلی است پیشکار آندسته از فرمانده های سپاه است که تجارت سکس دارند و سایت آویزون را داشتند. بارنامه های تریلی های قاچاق ماهواره و مواد و لوازم یدکی به نام او نامهای جعلی او صادر و تحویل و توزیع میکند و مترسک فساد و فحشای سپاه و نیروی انتظامی است.

    پاسخحذف
  6. به گزارش یکی از اهالی محله، از چند سال پیش برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی و بقیه خلافکاران محله گفته اند محله تحت شنود سیا(?!) و پلیس بین الملل و نهادهای جاسوسی داخلی است و در نقاطی شنود نصب است . در نتیجه ابوالقاسمی ها و دوستانش از سالها قبل در نزدیکی شنوددها اقدام به مکالمات ساختگیذو مثل نمایش رادیویی میکنند نا کسانیکه شنود میکنند را گول بزنند توهم ایجاد و رد گم کنند که بی گناهانی را ارباب و همکار خود معرفی کنند.
    عمده فعالیت آنها در کوچه نوزدهم خیابان ابراهیمی جنوبی است!

    پاسخحذف