قاچاقچیان و باقری کنی

برادران ابوالقاسمی کنی خود را از اقوام باقری کنی (برادر ناتنی آیت الله مهدوی کنی) معرفی می کنند و این سبب پارتی برای ایشان شده است. گفته شده نسبت فامیلی ایشان با باقری کنی برادر آیت الله کنی صحت ندارد و ایشان جهت سواستفاده از این نام استفاده می کنند.

نام برادران ابوالقاسمی (کنی):
  1. حسین ابوالقاسمی 
  2. امیر ابوالقاسمی
  3. حمید ابوالقاسمی
  4. محمد ابوالقاسمی
شوهر خواهرشان ابوالفضل محمدی و فرزندان ابوالفضل احسان و محمدرضا نام دارند.

۵ نظر:

  1. نه قربونت برم این مادر قحبه ها را میشناسم قطعا فامیل باقریرکنی هستندداگر کون باقری کنی و مقام رهبریرگوهی نبود و معتاد نبودند قطعا مثل رئیسذجمهور فیلیپین این بی ناموس ها را جمع کرده بود خوده مادر قحبه اش قاچاقچیه حامی اراذل و اوباش محلتونه.

    پاسخحذف
  2. سلام. خوبکاری کردین سایت زدین ما در شرق تهران نیز باین مشکل مواجه بودیم تا اینکه به شمال شرق تهران رفتیم. پلیس با تمام وجود و قوا گاه علنا و گاه با حیله از قاچاقچیان حمایت میکند و اصلا همه حکومت فاسد هستند.
    باقری کنی فامیل رهبر است و مثل اون معلم قرآن لواط کار که فامیل رهبر است و به فساد مشغول است باقری کنی هم اوباش است و بعید نیست از فامیلهای همین ابولی ننه کسو !! باشد. کار صحیحی کردید این اطلاعات را نشر دادید.

    پاسخحذف
  3. برادران ابوالقاسمی دو خواهر دارند خواهر بزرگشان همسر ابوالفضل محمدی است و خواهر کوچکتر زن شخصی با نام خانوادگی علی عسکری است که از خانواده شهدای کن است و در شهران سکونت داشتند.
    علی عسکری از همسرش مصلحتی طلاق گرفته بود تا در یک پرونده شاکی باشند که شخص متهم موجب اختلافاتی شده که به طلاق انجامیده و درخواست غرامت کنند. با وجود طلاق خواهر ابولها و علی عسکری باهم زندگی میکردند.

    پاسخحذف
  4. از لات و لوتهای محله که دوست محمد ابوالقاسمی کنی هستند حرف کشیدیم و مشخص شده سه نفر با نام های حمید کارگر و امیر وارسته حیدری و صادق اسدی و فرهاد مختاری خود را فرمانده امنیتی اطلاعاتی معرفی کرده اند و راهنمایی به وی کرده اند و قوت قلب به او داده اند و حمایت خود را از وی اعلام کرده اند. فرهاد مختاری گویا علاوه بر فعالیت امنیتی از مدیران صدا و سیما است.

    پاسخحذف
  5. عکس امیر الله قلی
    وی چندین شناسنامه دارد و یکی از نامهای دیگر وی نیاورانی است.
    یکی از مشاغل وی این است که کالای قاچاق که از بنادر سپاه می آید بارنامه اش به نام وی است و وی بار را تحویل وبه انبار یا توزیع برده و پس از توزیع ماموریتش خاتمه یافته ودرصد میگیرد. بارها شامل قطعات ماهواره قطعات یدکی ماشین و لوازم خانگی و مواد مخدر است.
    اگر وی و امثال وی گیر بیفتند پلیس و سپاه نهایت تلاش را خواهد کرد نجات بیابد ولی اگر اثر نکرد دیگر سپاه و پلیس قاچاقچی شناخته نمیشوند و وی مسئول بار کامیون بارگیری شده از بنادر سپاه پاسداران خواهد بود.

    پاسخحذف